Hollywoodin sata vuotta

,

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

korosta Korostus

Edelliset lähetykset

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.

Hollywoodin sata vuotta

Punainen matto, kameran salamavalojen räiske ja iltapuvut: vain Hollywood onnistuu luomaan tällaisen loiston. Nyt kimallekaupunki juhlii satavuotista taivaltaan. Enkeleiden kaupunki on ollut elokuvan mekka ja amerikkalaisen unelman huipentuma sadan vuoden ajan. Niinpä kukaan ei olettaisi sen menestystarinan alkaneen Carl Laemmlesta, joka muutti tänne pienestä saksalaiskaupungista. Seuraamme ohjelmassa maailman suurimman elokuvastudion omistajaksi nousseen miehen elämää ja kuljemme kiehtovan matkan läpi elokuvan historian. Palaamme aikaan, jolloin kaikki oli aivan "villiä" Universalissa, Hollywoodin ensimmäisessä studiossa, jossa intiaanit, norsut ja hirviöt kurkistelivat joka nurkan takaa. Aiemmin esittämätön arkistomateriaali tarjoaa ihasteltavaksi mykän elokuvan diivan Mary Pickfordin suurieleisyyttä sekä selkärangassa kihelmöivää kauhua, jota koemme nähdessämme Boris Karloffin Frankensteinin ja Bela Lugosin Draculan. Jännitämme sankareiden puolesta elokuvassa Länsirintamalta ei mitään uutta ja juhlimme Carl Laemmlen Oscar-palkintoa. Tämä dokumentti tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden kurkistaa maailman menestyneimmän elokuvatehtaan näyttämön taakse.