Mega Engineering

,

Kaupunki merellä. Vanhat tulvavallit eivät enää suojaa New Orleansia. Uraauurtavat insinöörit harkitsevatkin innovatiivisia ratkaisuja, esimerkiksi kelluvaa kaupunkia.

korosta Korostus

Edelliset lähetykset

Mega Engineering

Kaupunki merellä. Vanhat tulvavallit eivät enää suojaa New Orleansia. Uraauurtavat insinöörit harkitsevatkin innovatiivisia ratkaisuja, esimerkiksi kelluvaa kaupunkia.

Mega Engineering

Kaupunki merellä. Vanhat tulvavallit eivät enää suojaa New Orleansia. Uraauurtavat insinöörit harkitsevatkin innovatiivisia ratkaisuja, esimerkiksi kelluvaa kaupunkia.

Mega Engineering

Mailin korkuinen pilvenpiirtäjä. Shanghain asukasmäärä on noussut räjähdysmäisesti. Voisiko uudenlainen pilvenpiirtäjä (ja maailman korkein tornitalo) tarjota ratkaisun sen ongelmiin?

Mega Engineering

Mailin korkuinen pilvenpiirtäjä. Shanghain asukasmäärä on noussut räjähdysmäisesti. Voisiko uudenlainen pilvenpiirtäjä (ja maailman korkein tornitalo) tarjota ratkaisun sen ongelmiin?

Mega Engineering

Maanalainen kaupunki. Onko maanalainen kaupunki ratkaisu Chicagon tila- ja liikenneongelmiin? Amsterdamin ja Moskovan esimerkkiä seuraten suunnittelijat haluavat rakentaa 300 metriä keskustan alle.

Mega Engineering

Maanalainen kaupunki. Onko maanalainen kaupunki ratkaisu Chicagon tila- ja liikenneongelmiin? Amsterdamin ja Moskovan esimerkkiä seuraten suunnittelijat haluavat rakentaa 300 metriä keskustan alle.

Mega Engineering

Raidetaksit. Raidetaksit ovat nopeita automatisoituja vaunuja, joiden odotetaan ratkaisevan Washingtonin liikenneongelmat. Miten raidetaksi toimii?

Mega Engineering

Raidetaksit. Raidetaksit ovat nopeita automatisoituja vaunuja, joiden odotetaan ratkaisevan Washingtonin liikenneongelmat. Miten raidetaksi toimii?

Mega Engineering

Beringinsalmen tunneli. Venäjän ja Alaskan yhdistävää Beringinsalmen tunnelia varten pitäisi porata uskomattomat 103 kilometriä. Se olisi historian haasteellisin tunneliprojekti.

Mega Engineering

Beringinsalmen tunneli. Venäjän ja Alaskan yhdistävää Beringinsalmen tunnelia varten pitäisi porata uskomattomat 103 kilometriä. Se olisi historian haasteellisin tunneliprojekti.