Offenbachin jalanjäljillä

,

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

korosta Korostus

Edelliset lähetykset

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.

Offenbachin jalanjäljillä

Jacques Offenbachiin voidaan yhdistää niin operetti, farssi kuin viihdekin. Ranskalainen Can-Can on käytännössä hänen teemansa. Kuitenkaan Offenbach ei koskaan nähnyt Can-Cania tanssittuna! Mitä komediakarikatyyrin takana piilee? Musiikintutkija ja kapellimestari Jean-Christophe Keck seuraa Offenbachin kunnianhimoista matkaa Euroopan teattereihin ja 1800-luvun yleisön sydämiin. Keck paljastaa, miten Offenbach vakiinnutti asemansa komedian nerona ja miten ryöppyävät röyhelöt kätkivät loistavan oopperasäveltäjän.