Veistokset kuin päiväkirjat

,

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

korosta Korostus

Edelliset lähetykset

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.

Veistokset kuin päiväkirjat

Brittiläinen taidekriitikko Waldemar Januszczak matkaa maailman loistavimpien veistosten luo, mm. Nigeriaan, Itä-Islantiin sekä Liettuaan, missä hän tutustuu neuvostoaikaiseen patsaspuistoon. Januszczak käy tapaamassa arvostettuja nykyajan kuvanveistäjiä, kuten Antony Gormleytä, Marc Quinnia, James Turrellia ja Chapmanin veljeksiä. Kolmella eeppisellä matkallaan Januszczak käyttää kuvanveistoa apunaan tutkiessaan asenteita seksiin, valtaan ja kosmokseen. Hän esittää havainnollisesti, miksi kuvanveisto on ollut ja tulee olemaan kulttuurielämämme sydän.