🌙 Iltapulussa on nyt myös tumma teema. Vaalean teeman voit vaihtaa takaisin sivun alaosasta.

Yökyöpelit

(S)

,

13/13. Konna on lähistöllä! Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Joku on rouskuttanut sähköjohdot poikki. Seurallisen Saku-sedän öisissä juhlissa selviää, kuka on syyllinen suursyöminkeihin ja miksi.

korosta Korostus

Edelliset lähetykset

Yökyöpelit

13/13. Konna on lähistöllä! Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Joku on rouskuttanut sähköjohdot poikki. Seurallisen Saku-sedän öisissä juhlissa selviää, kuka on syyllinen suursyöminkeihin ja miksi.

Yökyöpelit

12/13. Saku-sedän juhlat. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Salaperäistä Nakertajaa jäljittäessään Agenttinero Naru päätyy Saku-sedän yöllisiin syntymäpäiväjuhliin.

Yökyöpelit

11/13. Herra Käki. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Salaperäinen Nakertaja ahmi Agenttiauton, ja nyt on koko talo ruokalistalla. Syyllistä jäljittävä Agenttinero Naru päätyy käenpesään ja tapaa puhuvan munan.

Yökyöpelit

10/13. Musiikkinero Naru. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Kaikenpopsija Mahti-Nakertajaa jäljittävä Agenttinero Naru löytää soivan soppakeittiön ja kokee hillokantaatin.

Yökyöpelit

9/13. Savuava sulhanen. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Salaperäinen Nakertaja ahmi Agenttiauton ja vastovilta rastoilta on syöty sauna. Agenttinero Naru seuraa vaistoaan ja päätyy haisevaan hääjuhlaan.

Yökyöpelit

8/13. Päätäi Väätäisen päiväkoti. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Joku ahmi Agenttiauton ja öinen päiväkoti on täynnä tyhjiä tossuja. Missä lapset ovat? Agenttinero Naru epäilee Mahtimummeli Päätäi Väätäistä.

Yökyöpelit

7/13. Ällinpuutetta hollilla. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Salaperäinen Nakertaja ahmi Agenttiauton ja Päätäi Väätäinen painaa kiellettyä nappia. Epäiltyjä tutkailee erikoislaitteillaan Agenttinero Naru. HD

Yökyöpelit

6/13. Nakertaja on vapaana. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Salaperäinen Nakertaja ahmi Agenttiauton, Hossan putket ja Seija Soijan viikset. Syökö mahtikonna koko talon? Kuka estää? Tietysti Agenttinero Naru. HD

Yökyöpelit

5/13. Vedenpaisumus pannuhuoneessa. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Joku ahmi agenttiauton, popsi Päätäi Väätäisen pesäpipon ja nyt on vesijohdot nakerrettu poikki. Syyllistä selvittää Agenttinero Naru. HD

Yökyöpelit

4/13. Ruokki, Räyskä ja Riskilä. Yökyöpeleitten talossa tapahtuu kummia. Joku ahmi Agenttiauton ja Pikku-Sylvia oppii lentämään. Asuuko kelmi hissin katolla? Siitä ottaa selvän Agenttinero Naru. HD