, Yle TV1
Vuonna 1921 aloitettiin rautatien rakentaminen Kongon sisämaasta rannikolle. Näin Ranska kuljettaisi siirtomaansa arvokkaita raaka-aineita kuten kumia ja puutavaraa satamaan. Rautatien rakentaminen oli valtavan vaativa urakka, johon käytettiin estotta paikallisia asukkaita orjatyövoimana, mikä johti arviolta 20.000 ihmisen kuolemaan. Tuotanto: Point du Jour/Les Films du Balibari/France Télévisions, Ranska
Tulevat lähetykset Edelliset lähetykset
Tilaa sähköpostiisi ilmoitus tulevista lähetyksistä
- · Yle TV1
Vuonna 1921 aloitettiin rautatien rakentaminen Kongon sisämaasta rannikolle. Näin Ranska kuljettaisi siirtomaansa arvokkaita raaka-aineita kuten kumia ja puutavaraa satamaan. Rautatien rakentaminen oli valtavan vaativa urakka, johon käytettiin estotta paikallisia asukkaita orjatyövoimana, mikä johti arviolta 20.000 ihmisen kuolemaan. Tuotanto: Point du Jour/Les Films du Balibari/France Télévisions, Ranska
- · Yle TV1
Vuonna 1921 aloitettiin rautatien rakentaminen Kongon sisämaasta rannikolle. Näin Ranska kuljettaisi siirtomaansa arvokkaita raaka-aineita kuten kumia ja puutavaraa satamaan. Rautatien rakentaminen oli valtavan vaativa urakka, johon käytettiin estotta paikallisia asukkaita orjatyövoimana, mikä johti arviolta 20.000 ihmisen kuolemaan. Tuotanto: Point du Jour/Les Films du Balibari/France Télévisions, Ranska
- · Yle TV1
Vuonna 1921 aloitettiin rautatien rakentaminen Kongon sisämaasta rannikolle. Näin Ranska kuljettaisi siirtomaansa arvokkaita raaka-aineita kuten kumia ja puutavaraa satamaan. Rautatien rakentaminen oli valtavan vaativa urakka, johon käytettiin estotta paikallisia asukkaita orjatyövoimana, mikä johti arviolta 20.000 ihmisen kuolemaan. Tuotanto: Point du Jour/Les Films du Balibari/France Télévisions, Ranska
📺 Iltapulun TV-visa
Visa alkaa mainoksen jälkeen.