, Yle TV1

2/2. Viimeinen lento. Jumbo Jet Boeing 747 reittilennot alkoivat vuonna 1970, Pariisin ilmailunäytöksessä vuonna 1973 Tupolevin kone syöksyi maahan ja vuonna 1976 Concorde aloitti reittilennot, jotka jatkuivat vuoteen 2003 asti. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen. (U)

Tulevat lähetykset Edelliset lähetykset
Tilaa sähköpostiisi ilmoitus tulevista lähetyksistä
- · Yle TV1
K1, J2: 2/2. Viimeinen lento. Jumbo Jet Boeing 747 reittilennot alkoivat vuonna 1970, Pariisin ilmailunäytöksessä vuonna 1973 Tupolevin kone syöksyi maahan ja vuonna 1976 Concorde aloitti reittilennot, jotka jatkuivat vuoteen 2003 asti. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen. (U)
- · Yle TV1
K1, J2: 2/2. Viimeinen lento. Jumbo Jet Boeing 747 reittilennot alkoivat vuonna 1970, Pariisin ilmailunäytöksessä vuonna 1973 Tupolevin kone syöksyi maahan ja vuonna 1976 Concorde aloitti reittilennot, jotka jatkuivat vuoteen 2003 asti. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen. (U)
- · Yle TV1
K1, J1: 1/2. Kovaa kilpailua. Läntinen maailma halusi olla ensimmäisenä ilmassa yliäänikoneen kanssa, mutta Neuvostoliitto yllätti heidät ja Tupolev lensi pari kuukautta ennen brittiläis-ranskalaista Concordea. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen. (U)
- · Yle TV1
K1, J1: 1/2. Kovaa kilpailua. Läntinen maailma halusi olla ensimmäisenä ilmassa yliäänikoneen kanssa, mutta Neuvostoliitto yllätti heidät ja Tupolev lensi pari kuukautta ennen brittiläis-ranskalaista Concordea. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen. (U)
- · Yle TV1
2/2. Viimeinen lento. Jumbo Jet Boeing 747 reittilennot alkoivat vuonna 1970, Pariisin ilmailunäytöksessä vuonna 1973 Tupolevin kone syöksyi maahan ja vuonna 1976 Concorde aloitti reittilennot, jotka jatkuivat vuoteen 2003 asti. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen.
- · Yle TV1
2/2. Viimeinen lento. Jumbo Jet Boeing 747 reittilennot alkoivat vuonna 1970, Pariisin ilmailunäytöksessä vuonna 1973 Tupolevin kone syöksyi maahan ja vuonna 1976 Concorde aloitti reittilennot, jotka jatkuivat vuoteen 2003 asti. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen.
- · Yle TV1
2/2. Viimeinen lento. Jumbo Jet Boeing 747 reittilennot alkoivat vuonna 1970, Pariisin ilmailunäytöksessä vuonna 1973 Tupolevin kone syöksyi maahan ja vuonna 1976 Concorde aloitti reittilennot, jotka jatkuivat vuoteen 2003 asti. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen.
- · Yle TV1
1/2. Kovaa kilpailua. Läntinen maailma halusi olla ensimmäisenä ilmassa yliäänikoneen kanssa, mutta Neuvostoliitto yllätti heidät ja Tupolev lensi pari kuukautta ennen brittiläis-ranskalaista Concordea. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen.
- · Yle TV1
1/2. Kovaa kilpailua. Läntinen maailma halusi olla ensimmäisenä ilmassa yliäänikoneen kanssa, mutta Neuvostoliitto yllätti heidät ja Tupolev lensi pari kuukautta ennen brittiläis-ranskalaista Concordea. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen.
- · Yle TV1
1/2. Kovaa kilpailua. Läntinen maailma halusi olla ensimmäisenä ilmassa yliäänikoneen kanssa, mutta Neuvostoliitto yllätti heidät ja Tupolev lensi pari kuukautta ennen brittiläis-ranskalaista Concordea. Kilpajuoksu kehittää ensimmäinen yliääninen matkustajakone oli 1960-luvulla kovaa ja siihen kytkeytyi kylmä sota, vakoilua ja suurvaltapolitiikkaa. Eurooppalainen Concorde, neuvostoliittolainen Tupolev ja amerikkalainen Boeing halusivat kaikki ensimmäisenä kuljettaa matkustajia yliäänennopeudella maanosasta toiseen.
📺 Iltapulun TV-visa
Visa alkaa mainoksen jälkeen.