, Yle TV2
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? (U)
Tulevat lähetykset Edelliset lähetykset
Tilaa sähköpostiisi ilmoitus tulevista lähetyksistä
- · Yle TV2
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? (U)
- · Yle TV2
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? (U)
- · Yle TV2
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? (U)
- · Yle TV2
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? (U)
- · Yle TV1
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? SVT, Ruotsi. (U)
- · Yle TV1
Niken ja Guccin kaltaiset tuotemerkit ovat osa joidenkin ihmisten identiteettiä. Siihen suuret brändit pyrkivätkin, mutta millaisin keinoin yritykset koettavat nyt tunkeutua kuluttajan tajuntaan? SVT, Ruotsi. (U)
📺 Iltapulun TV-visa
Visa alkaa mainoksen jälkeen.