, Yle TV1
2/2. Raha puhuu. Öljy-yhtiöt kiistävät fossiilisten polttoaineiden vaarat, vaikka niiden omatkin tutkimukset vahvistavat väitteen. Samaan aikaan ne pyrkivät vaikuttamaan päättäjiin, jotta öljyn ja kaasun kulutus pysyisi korkealla, ilmastosta ja ihmiskunnan tulevaisuudesta piittaamatta. (U)
Tulevat lähetykset Edelliset lähetykset
Tilaa sähköpostiisi ilmoitus tulevista lähetyksistä
- · Yle TV1
2/2. Raha puhuu. Öljy-yhtiöt kiistävät fossiilisten polttoaineiden vaarat, vaikka niiden omatkin tutkimukset vahvistavat väitteen. Samaan aikaan ne pyrkivät vaikuttamaan päättäjiin, jotta öljyn ja kaasun kulutus pysyisi korkealla, ilmastosta ja ihmiskunnan tulevaisuudesta piittaamatta. (U)
- · Yle TV1
1/2. "Ilmastonmuutos ei ole totta". Öljy-yhtiöt ovat vuosikymmeniä uskotelleet, ettei ilmastonmuutosta ole, tai ettei se ainakaan ole fossiilisten polttoaineiden käytön aiheuttamaa. Yhtiöt panostavat viestintään, joka mitätöi tieteellistä tutkimusta tarkoitushakuisesti. (U)
- · Yle TV1
2/2. Raha puhuu. Öljy-yhtiöt kiistävät fossiilisten polttoaineiden vaarat, vaikka niiden omatkin tutkimukset vahvistavat väitteen. Samaan aikaan ne pyrkivät vaikuttamaan päättäjiin, jotta öljyn ja kaasun kulutus pysyisi korkealla, ilmastosta ja ihmiskunnan tulevaisuudesta piittaamatta.
- · Yle TV1
2/2. Raha puhuu. Öljy-yhtiöt kiistävät fossiilisten polttoaineiden vaarat, vaikka niiden omatkin tutkimukset vahvistavat väitteen. Samaan aikaan ne pyrkivät vaikuttamaan päättäjiin, jotta öljyn ja kaasun kulutus pysyisi korkealla, ilmastosta ja ihmiskunnan tulevaisuudesta piittaamatta.
- · Yle TV1
1/2. "Ilmastonmuutos ei ole totta". Öljy-yhtiöt ovat vuosikymmeniä uskotelleet, ettei ilmastonmuutosta ole, tai ettei se ainakaan ole fossiilisten polttoaineiden käytön aiheuttamaa. Yhtiöt panostavat viestintään, joka mitätöi tieteellistä tutkimusta tarkoitushakuisesti.
- · Yle TV1
1/2. "Ilmastonmuutos ei ole totta". Öljy-yhtiöt ovat vuosikymmeniä uskotelleet, ettei ilmastonmuutosta ole, tai ettei se ainakaan ole fossiilisten polttoaineiden käytön aiheuttamaa. Yhtiöt panostavat viestintään, joka mitätöi tieteellistä tutkimusta tarkoitushakuisesti.
📺 Iltapulun TV-visa
Visa alkaa mainoksen jälkeen.